Friday, November 14, 2008

sekalung tahniah..

buat sahabat
buat teman
buat lawan
moga kuatkan iman
tempuhi hari2 mendatang

congratz kpd semua rakan batch Nov 2008 ijazah sarjana muda yg bakal tamat pengajian,moga kite jumpe diluar sane

epul,tomok,uda,wak dol,zura firdaus,linda,cici,anira,upa,dila,man naga,zura adib,lin chok,syahman,dina,din,zuraidah,peanut,amandus,geng2 krujaan (ijan,moza,najib),yana
fiza,kak su,nadia,nurul,dae,monica,poliana,saifudin,azwan,suhaimi,lan chillbro,atul,zizie doremon,ehsan,zaida n byk lg...

sori x dpt ingt semuanya..huhuhu

SELAMAT MAJU JAYA

p/s : agak2 nye pasni korang nk jd ape yek??
biarlah luncai terjun dgn labu-labunya,hehehe

12 comments:

am chamberlain said...

congratz.

coffeeHolic said...

TAHNIAH korang...take car=)

iskandarzulkarnain said...

mari kita terjun tapi jgn bw labu sbbnye ko je da cjp berat..haha

semut kecil said...

hahahah.... congrats.... wei!!!!! aku jeles!!!!!!!!!!!!!

julie said...

huhu tomok mulut......erm ridset tahniah...hope u can get what do u want...huhu sama la azmir aku pun jeles....xpe sekurangnya2 aku tinggal sthn jerk lagi....erm ko mir lg brapa lama?....hehhehe

norfa08 said...

tahniah ridset...
aku bangga jadi kawan kau...
tak tahu la kau... =(

hope pengajian ini memberi perubahan dalam hidup kau kelak..

sekilas : jeles jugak.

zurazarith said...

ape kene ko ni ridset????

semut kecil said...

julie;
aku dua tahun lg... 2010 baru abis... takpe, skarang pun aku studi smbil keje... aku akan pastikan ridset takkan lebih dari aku!!!!! hahahahaha....

(bersaing secara sihat kan ke sesuatu yang baik... =p)

Orkedto said...

wawawawaw..rised dah takder..windu r nnt..anyway congrate bro

isma.zrya said...

ridsect

mentang mentang la aku dah tukar ke mass comm kau tak nak sebut pun nama aku yer..tak kesah la aku konvo ke tak dgn kau..ko selit2 la nama aku sket..kau la orang pertama aku bagi no fon aku masa diploma dulu tau..sampai ati kau..kau lupakan bibit2 pertemuan kita yang bersemi dulu...

congrtas la ridsect ya...

julie said...

fuyoooo ada sejarah antara isma n ridset huuhu =))
aik camne leh xtau ni...

azmir...ye ko la yang terhebat huhuh....

semut kecil said...

Dijemput hadir ke majlis Retrospektif Sutradara Indonesia; RIRI RIZA yang terkenal dengan filem Laskar Pelangi, Gie, Eliana Eliana etc anjuran Fakulti Teknologi Kreatif & Artistik, UiTM.

Di Pawagam Mini P.Ramlee pada 14 & 15 Mac 2009 (Sabtu & Ahad) dari jam 10 pagi hingga 6.30petang.

Antara acara adalah tayangan 3 buah filem beliau, sessi apresiasi dan bengkel untuk pelajar perfileman.

Jadual acara boleh dirujuk di skrinfilem.blogspot.com

Jadi, moh le ke sana... =) datang, jangan tak datang... =)

Mintak tolong hebahkan sekali pada keluarga, saudara mara, ibu bapa, anak anak, kawan2 etc... =)